מבצע חגים 17% הנחה על כל האתר!

  1. דף הבית
  2. מגזין
  3. בלוג
  4. המדריך לפסח מעוצב – פריטים משלימים שירעננו את הבית

המדריך לפסח מעוצב – פריטים משלימים שירעננו את הבית

המדריך לפסח מעוצב – פריטים משלימים שירעננו את הבית תמונה 1

זהו, זה נקבע. השנה הסדר אצלך. אם אתם כמוני, מתקיימות לכם בראש שתי רשימות במקביל.
הראשונה היא מה להכין ואיך לפנק את האורחים שלכם באוכל משובח.
השנייה היא איך לרענן את הבית ולחדש אותו קצת – כדי שייראה טוב לכבוד הערב הכי חשוב בפסח.
כשאני יודעת שהשנה אני מארחת, אני מתחילה לדמיין איך אני משנה את מיקומי הרהיטים ומוסיפה עציצים פורחים עם פרחי אביב ואולי תולה תמונות חדשות שעיצבתי – הכל כדי להכניס רוח חיה וחדשה אל הבית.
כשאני חושבת על זה, בדיוק בשביל זה הקמתי את Alea – כדי שאוכל ליצור קולקציות של פריטים משלימים לבית, שאפשר בקלות ליצור איתם אווירה חדשה ולרענן את הקיים.
במדריך השלישי בסדרה שלי לפסח מעוצב, אני רוצה לשתף אתכם בסיפוריהם של חמישה פריטים משלימים שבעיניי יכולים לרענן את מראה הבית בקלות, בלי שתתטרחו יותר מדי ובלי שתשלמו הרבה מאד כסף על שיפוצים.

שטיחים מעוצבים
אני אוהבת את עולם השטיחים מאד, בעיקר בשנים האחרונות. עיצוב אישי בא לידי ביטוי יותר ויותר בתוך עולם השטיחים.
אם עד לפני כמה שנים הם היו פריטים משלימים שבדרך כלל באים בהדפסים די מיושנים או בגוונים חלקים, היום אפשר למצוא אותם משקפים את הטרנדים הכי חמים –
מהטרנד הגיאומטרי דרך הצבע הצהוב שאהוב כל כך בשנים האחרונות ועד לשטיחים עם כיתובים שנותנים השראה.
כדי לתת זריקת צבע לחדר, כדי לשדרג רצפה עייפה או פשוט להכניס עוד אלמנט מעניין לחדר – ביחרו בשטיח חדש. זה יעשה את כל ההבדל.

תמונות חדשות והדפסים לקירות
אני כל כך אוהבת את השינוי הדרמטי שתליית תמונה חדשה עושה לחדר. פתאום יש צבעים, צורות וגוונים חדשים על הקיר, פתאום הכל מתחבר ביחד, פתאום כבר לא משעמם וריק.
כדי לרענן את הבית, ביחרו סדרת פרינטים או תמונה גדולה ומעוצבת מעל הספה בסלון, מעל למיטה בחדר הילדים או בכל חדר אחר.

פריטים משלימים קטנים – יכולים לשדרג בענק כל חדר
בסעיף הזה אני רוצה לדבר על המשמעות של פריט משלים קטנצ'יק, כמו תחתיות לכוסות או שטיחון במטבח. אנחנו נוטים לזלזל בפריטים הקטנים האלו, אבל הם מלאים בצבע ובקסם.
אגרטלים קטנים וצבעוניים, עציצים פורחים, תחתיות מעוצבות, מפות שולחן, פלייסמנטים או כל פריט קטן אחר יוצרים מיד חידוש בחדר.
כשאתם משלבים אותם בעיצוב שולחן החג – הנושא החם של הפוסט הבא בסדרה – או מניחים אותם על השולחן בסלון כדי שיקשטו אותו לכבוד הקפה שאחרי, אתם מכניסים עוד נקודת צבע לחדר.
פריטים משלימים יכולים לרענן כל חלל בבית, אבל אל תעמיסו – תשקיעו מחשבה, תבחרו בשילובי גוונים מחמיאים ותציבו אותם במקומות שבהם הם ייראו, ייבלטו ויכניסו צבע ועניין.
כדי לקבל עוד קצת השראה, אני מזמינה אתכם להיכנס לשני המדריכים הקודמים בסדרה. במדריך הבא והאחרון נטפל בשולחן החג – ונהפוך אותו לבלתי נשכח.

ובינתיים, תהנו מהתהליך ושיהיה חג שמח!

אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים