מבצע חגים 17% הנחה על כל האתר!

  1. דף הבית
  2. מגזין
  3. בלוג
  4. עיצוב פנים משרדים קטנים

עיצוב פנים משרדים קטנים

עיצוב פנים משרדים קטנים תמונה 1

דגשים לגבי עיצוב פנים למשרדים קטנים וביתיים
בסטודיו המצליח Alea מתמחים בעיצוב פנים של משרדים, לרבות עיצוב פנים משרדים קטנים ועיצוב משרדים בייתים, כאשר כל פרויקט מותאם באופן מלא לנתוני המשרד, התדמית שלו, סביבת העבודה וצרכיו. כל זאת עם פריטים שעוצבו במיוחד עבור המשרד ומתוך רצון לספק מענה פרקטי ואסטטי כאחד. בכדי להבין איך ניגשים לעיצוב פנים משרדים קטנים וביתיים, לפניכם מספר דגשים בסיסים בנושא:

    • שטח מוגבל- עיצוב פנים של משרדים קטנים מתחשב בשטח מוגבל בממדיו, באופן שיפיק ממנו את המרב מבחינה אסטטית ופונקציונאלית כאחת, ובמטרה ליצור סביבת עבודה מעוצבת, נעימה, נוחה וכמה שיותר מרווחת, המתאימה לתחום עיסוק ותדמית העסק.
    • גוונים- במשרד קטן ייעשה שימוש בגוונים בהירים, כמו לבן וצבעי שמנת וגוונים בהירים של אפור, היוצרים הרגשה יותר מרווחת ואוורירית שפותחת את המרחב.
    • שימו לב לפרטים הקטנים- בכדי ליצור מרחב מושקע המותאם לאופי העסק יש לתת את הדעת במיוחד לפרטים קטנים בחלל, כדוגמת עיצוב משטח שולחן עבודה, טפט ייחודי, פד לעכבר, וילון מתאים, מדבקת קיר מעוצבת, תמונה מרשימה וכדומה.
    • בחרו בקיר ארוך- בתכנון מבנה משרד קטן לרוב כדאי לבחור בקיר הארוך ביותר שבצמוד לו ימוקמו מרבית פריטי המשרד, לרבות שולחן עבודה, שידות, ארונות, מדפסת מחשב וכדומה.
    • פתרונות אחסון- בעיצוב פנים של משרד קטן ובייתי מושם דגש רב על ניצול המרחב, עם פתרונות אחסון לכל אורכם וגובהם של הקירות, כאשר החלק העליון של הקירות מוקדש למדפים וחלק תחתון לארונות ומגרות.
    • תאורה- החלל של משרד בייתי ו/או קטן יעוצב גם עם גופי תאורה שמיקומם שם דגש על צרכים פרקטים, לצד יצירת סביבת עבודה כמה שיותר בהירה ונעימה.
    • חציצות- בכדי ליצור הפרדה בין אזורי עבודה, מומלץ במשרד קטן שלא להציב קירות אלא לבחור בחציצות שונות הנוצרות על ידי פריטים קיימים. כך למשל, ניתן ליצור הפרדה בין אזור קבלת קהל לסביבת עבודה. אם בכל זאת אתם נדרשים לקירות עדיף לבחור בויטרינות מזכוכית שגם חוסכות במקום, גם יוצרות תחושה מרווחת וגם מאפשרות מעבר של אור בין חללים.
    • מודולאריות- בכדי להתאים משרד קטן או בייתי לצרכים משתנים כדאי לתכננו באופן מודולארי, למשל באמצעות קירות הזזה, שולחנות עם גלגלים שנפרדים ומתחברים אחד לשני וכדומה.


לעיצוב פנים משרדים קטנים ובייתיםלשירותי עיצוב למשרדים בייתים וקטנים, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עםAlea Design Studio בטלפון 050-5444001 או במייל info@aleadesign.co.il

 

אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים