מבצע חגים 17% הנחה על כל האתר!

  1. דף הבית
  2. מגזין
  3. בלוג
  4. עיצוב פנים של משרדים

עיצוב פנים של משרדים

עיצוב פנים של משרדים תמונה 1

עיצוב פנים של משרדים המשלב בין פונקציונאליות לסטייל
בסטודיו המצליח Alea Design Studio מתמחים בעיצוב פנים של משרדים. אנו אמונים על עיצוב מתקדם וייחודי המותאם באופן מלא לאופי העסק, התדמית שלו וצרכיו,
ומשלב בין צרכים פונקציונאליים לסטייל. בסטודיו יש את כל הכלים לספק מענה מדויק לכל סוג של משרד, לרבות משרדים גדולים, עיצוב משרדים open space, משרדים קטנים ומשרדים ביתיים.


שילוב בין סטייל לפונקציונאליות
שירותי עיצוב פנים של משרדים המוצע על ידינו משלב באופן שלם ונכון בין פונקציונאליות לסטייל. שילוב זה ניכר בין היתר בהיבטים הבאים:

    • עיצוב בהתאמה אישית- בחירת עיצוב מתאים לתדמית המשרד, מאפייני החלל, נוהלי עבודה ומאפייני קהל יעד. התאמה זו נוצרת על ידי פגישות אישיות בהן יובנו צרכי עיצוב המשרד, עם קונספט ברור המוביל אותם.
      כמו כן היא תתבסס על בחינת המקום, גודלו, אופן חלוקת חלל, כמות אור, פריטים שהוא מכיל וכדומה.
    • בחירת סגנון עיצוב- ברור לנו שעיצוב פנים של משרד אינו דבר זמני, בהיותו נדרש להוות את הפנים של העסק, ליצור עימו הזדהות ולשרת את המקום לתקופה ממושכת.
      לכן נדאג לבחור בסגנון עיצוב פנים המשלב בין חזות עכשווית לקלאסית, שהינו על זמני ואינו נשען על טרנדים חולפים.
    • פרקטיות- כל חומר המשמש לעיצוב המשרד, בין אם עבור קירות, רצפה, שולחנות עבודה ועוד, נבחן גם מבחינת עמידותו ופשטות תחזוקתו וניקיונו.
    • תדמית- העיצוב של המשרד, פרטיו וגווניו יותאמו לתדמיתו, ללוגו שלו ולמסר אותו הוא מבקש להעביר, בין אם במסר של מקצועיות, קידמה, יצירתיות, איכות, דיוק, רצינות וכדומה.
    • ייחודיות- כל משרד זוכה לעיצוב ייחודי שאין שני לו, המאפיין רק את העסק הספציפי ומזוהה עימו.


עיצוב ייחודי על פרטיו השונים
בפרויקטי עיצוב פנים של משרדים אנו מספקים עיצוב ייחודי ומקורי עבור מגוון פריטים איכותיים ומודפסים בחלל. בין היתר נדאג לעיצוב ייחודי של מדבקות קיר וטפטים, תמונות לקירות, משטחים לשולחנות עבודה,
פדים לעכבר, שטיחים מפי.וי.סי ועוד. כך לדוגמא, בפרויקט עיצוב פנים של משרד אדריכלות אלתר לבניה ירוקה, שדרגנו את חזות המקום עם מדבקות קיר וטפטים שהודפסו במיוחד עבורו, עם קו נקי וגיאומטרי בגוונים של אפור, כחול, ירוק ושחור.
כמו כן במסדרון של המשרד הונחו מדבקות קיר גיאומטריות מתמשכות על גבי דלתות וויטרינות זכוכית, בעוד שבכל חלל וחדר במשרד נבחר לקיר אחד טפט נייר או ויניל גיאומטרי ייחודי, למשל חדר טפט בגווני שחור לבן וזהב או חדר עם טפט עם משולשים בגוון כחול מטאלי .


שירותי עיצוב פנים למשרדיםלשירותי עיצוב פנים של משרדים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עםAlea Design Studio בטלפון 050-5444001 או במייל info@aleadesign.co.il



 

אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים