מבצע חגים 17% הנחה על כל האתר!

  1. דף הבית
  2. מגזין
  3. בלוג
  4. בואו נדבר קצת על PVC

בואו נדבר קצת על PVC

בואו נדבר קצת על PVC תמונה 1

מי שלא יודע, Alea התחיל מצורך שלי בתור אמא. לבעלי ולי יש שלושה ילדים מתוקים ושובבים, כלבה מהממת והמון רצון לבית מסודר, נקי ומעוצב.
קצת מאתגר להגשים את הרצון הזה כשיש ילדים שמתרוצצים בכל מקום ובואו נגיד שלא ממש אכפת להם מניקיון!
למרות הניסיון שלנו להחדיר בהם קצת חינוך של סדר וניקיון זה לא תמיד הצליח.. אז הבנתי שעליי להיות יצירתית ולמצוא פתרונות, על מנת שכולם יהיו מאושרים ומרוצים.
הכל התחיל מזה שניסיתי למצוא פתרון לשמירה על שולחן האוכל שלנו שעשוי מעץ ונהרס די בקלות. ואני, כמעצבת גרפית, יודעת לעצב ומכירה מגוון חומרים, עלה לי רעיון לכסות את שולחן האוכל עם מפה עשויה PVC המותאמת למידות השולחן.
בחרתי בחומר הזה כי ידעתי שהוא עמיד, מתנקה בקלות ועמיד לחום.

אז עיצבתי לעצמי מפה כזו- והבנתי כמה זה גאוני.

המפה משדרגת את השולחן, את החלל, נותנת לו עוד אופי. היום, אם אני מורידה את המפה אני מרגישה שמשהו חסר וישר מחזירה.

אז כשהבנתי שאני לא מעוניינת להתרוצץ כל היום בבית ולנקות ולפחד שמשהו ייהרס, הייתי חייבת לחשוב בצורה פרקטית ומצאתי את הפתרון הזה.

אז למה אני בעצם כל כך מאמינה בחומר הזה? לפני הכל, קצת רקע כללי - הפי וי סי התגלה במקרה לפני כמאתיים שנה, על ידי כימאי גרמני שלא ידע כל כך מה לעשות עם החומר שגילה.
בתחילת המאה העשרים, חברה גרמנית החלה לחקור את החומר והפכה אותו לחומר יציב ועמיד שיכול לשמש למוצרים שונים כמו ביגוד, הנעלה, בידוד, שטיחים וכיסויים. ומאז הוא תפס תאוצה…
נוצר חומר בעל תכונות של חוזק ואלסטיות המגבירות את עמידותו לשנים. הוא קל לניקיון, חומר שמתנקה בשטיפה רגילה ופשוטה. ההדפסה עליו יוצאת ברורה ויפה,
ניתן להדפיס עליו מה שרוצים ובאיזה גודל שצריך ובכך הוא יכול להתאים את עצמו לשימושים שונים בחללי הבית / המשרד.

היום חשוב לי שכל המוצרים שאני מעצבת יהיו פרקטיים, נוחים לשימוש וקלים לניקוי. על משטחי פיויסי ניתן לעצב מגוון דוגמאות וסגנונות, לשלב טקסטורות והדפסים שונים..
החומר שאני בחרתי לעבוד איתו הוא פיויסי גמיש, בעל טקסטורה עדינה ובעובי 3 מ״מ, החומר עצמו מיוצר באירופה, אינו רעיל ובעל תקן בינלאומי.
ולכן יכול להתאים לחדרי הבית השונים החל מהמטבח ועד לחדר השינה של הילדים. את ההדפסה אני מבצעת כאן בארץ בייצור כחול-לבן (:

בשלב מאוחר יותר, עיצבתי שטיח לסלון בביתי שלי וגם אותו הדפסתי על פיויסי. רציתי להכניס את תחושת החמימות לחומר כמו שיש בשטיחי סלון ארוגים או סרוגים,
שבהם הטקטיליות מורגשת ותלת מימדית, יישמתי את זה על ידי שילוב של טקסטורות בעיצוב הנותנים אשליה של עומק וגובה, וחומריות טקסטילית חמימה.
אין אחד שלא מגיע אליי הביתה ומתלהב ממפת השולחן והשטיח. השטיח פרקטי וכיפי - אם נשפכה כוס עם קולה, עם קפה, או אם הכלבה לכלכה, הילד הגיע עם בוץ מהגן..
כלום כבר לא מלחיץ אותי! אני לוקחת סמרטוט והכל כמו חדש. אין חומרי ניקוי, כביסה, תהליכים ארוכים ומייגעים.. שולפת סמרטוט לח ונגמר הסיפור.

מישהו פעם אמר לי שעיצוב שהוא לא פרקטי ולא נוח, לעולם לא יהיה יפה. וזה כל כך נכון. אנחנו צריכים לחיות בבית, הבית לא יכול להיות מוזיאון, במיוחד כשהנפשות בבית צעירות, שמגדלים ילדים, חיות מחמד וכו׳.
אנחנו צריכים לגור בבית שהוא נוח, פונקציונלי, שהוא משמש אותנו, שהוא מותאם לנו.
ולכן, לפיויסי יש כל כך הרבה יתרונות. חוץ מזה שהוא מתנקה בקלות, הוא עמיד לשנים, נשמר טוב ואפשר להתאים אותו להעדפות האישיות שלנו מבחינת עיצוב, צבע וצורה. 

אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים