מבצע חגים 17% הנחה על כל האתר!

  1. דף הבית
  2. מגזין
  3. בלוג
  4. חדר משלה: כך תעצבי חדר לנערה המתבגרת בבית

חדר משלה: כך תעצבי חדר לנערה המתבגרת בבית

חדר משלה: כך תעצבי חדר לנערה המתבגרת בבית תמונה 1

יש גיל שבו אנחנו פשוט צריכות להבין שהן כבר עומדות בזכות עצמן.
יש להן דעה, יש להן אמירה אישית, יש להן סגנון.
ברור שכל אלו עוד ישתנו, אבל אצל נערות מתבגרות, האופי והאישיות מתחילים להיות מוחצנים וברורים, ואנחנו כאמהות צריכות לזרום עם זה, לתת להן הזדמנות להתבטא.
כך גם בעיצוב החדר שלהן, אם עד עכשיו הן ישבו בצד בזמן שאנחנו עיצבנו וחלמנו, עכשיו יש להן מה להגיד.
בסופו של דבר, הן פשוט רוצות חדר משלהן.
כמעצבת, אימהות שואלות אותי לא מעט על עיצוב חדרים לנערות מתבגרות.
עם השנים למדתי כמה דברים חשובים:
תמיד לשלב את הילדה בתהליך גם אם נדמה לך שהנערה המתבגרת בבית לא ממש אוהבת עיצוב ולא אכפת לה ממנורות או שטיחים לחדר שינה אל תוותרי על שיחה מקדימה,
שבה את לכל הפחות שואלת אותה מה מתחשק לה שיהיה בחדר.
מה חשוב לה? איך היא רואה את החיים בחדר? מה יהיה לה נוח?
תני הזדמנות לביטוי עצמי מבחירת המיטה הכי מגניבה ועד טפטים לחדרי ילדים ונוער שמגיעים במגוון עיצובים, הביטוי העצמי בגיל הזה חשוב, גם אם נדמה לך שהסגנון שלה מזעזע.
אם תהיי קשובה ותחקרי כל טרנד או הצעה שהיא מעלה, תוכלי למצוא פתרונות נייטרליים שתוכלי לחיות איתם בשקט.
לדוגמה: אם היא רוצה חדר שחור לבן ומציעה לצבוע את כל הקיר בשחור, תוכלי להציע טפטים לחדרי ילדים ונוער עם עיצובים גיאומטרים בשחור ולבן, ממש כמו בחנות שלי – זו פשרה מהממת לכל חדר.

צרי בסיס בוגר והכניסי פנימה את כל הדברים הקטנים שלה כדי ליצור עיצוב שהולך עם הנערה המתבגרת לאורך זמן ולא יחייב אותך לשנות בכל שנה לפי מצב הרוח וההתבגרות את החדר, אני מציעה לשמור על בסיס די נייטרלי.
קירות בגוונים בהירים ונייטרליים שיכולים להתאים לכל עיצוב, ריהוט בסיסי איכותי וסידור החדר בצורה שתאפשר חיים נוחים, הכנת שיעורים ואירוח חברות.
על כל אלו את יכולה להוסיף את פריטי הנוי שיוצרים את האווירה: שטיחים לחדרי ילדים ונוער, אביזרי תאורה, טפט על אחד הקירות או מדבקת קיר מעוצבת שתוכלי להוריד ולשנות מתי שתרצו.

הסוד בעיניי לעיצוב חדר לנערה מתבגרת הוא לשמור על בסיס הכי נקי ונייטרלי, כדי שלאורך השנים המטלטלות והמלאות שינויים האלו, תוכלי כל הזמן לעצב עבורה פינה משלה, כזו שהיא תרגיש בה הכי בנוח.
בחנות של ALEA תוכלי למצוא פריטים משלימים לבית, טפטים מעוצבים, שטיחים לחדרי ילדים ונוער ועוד מגוון רחב של פריטים שיהפכו כל חדר למוש-מושלם!

 

אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים