מבצע חגים 17% הנחה על כל האתר!

  1. דף הבית
  2. מגזין
  3. בלוג
  4. מדבקות קיר גדולות

מדבקות קיר גדולות

מדבקות קיר גדולות תמונה 1

מדבקות קיר גדולות - מתי גדול הוא גדול מידי?
מדבקות קיר הן הדבר הבא בעיצוב חללי מגורים, חללים מסחריים וחללים עסקיים. בשנים האחרונות, תפסו אותן מדבקות קיר גדולות את מקומם של הטפטים הצבעוניים,
ומתוך השתלבות עם הקירות החלקים, הן מעניקות לכל חלל את אותו צביון ואופי מיוחדים שנרצה להעניק להם. בחירתן של מדבקות קיר מיוחדות המתאימות לאווירה ספציפית בחלל מסוים מעסיקה את מעצבי הפנים,
בדיוק כפי שהיא מעסיקה את בעלי הדירה או המשרד. זאת, מאחר וכיום, כבר ידועה בציבור הרחב ההשפעה הרבה שיש לעיצוב החלל על השוהים בו.
כך, מצאו את עצמן אותן מדבקות ויניל לקיר מככבות במרכז טרנד עיצובי שתופס תאוצה רבה יותר מיום ליום.

מהם יתרונות הדבקת מדבקות קיר גדולות?
בניגוד לטפטים או לצביעת קירות, הדבקת מדבקות קיר גדולות אינה דורשת התמקצעות מיוחדת, או, אפילו השקעת זמן כלשהו בביצוע הפעולה.
יתרה מכך - הדבקת מדבקות קיר גדולות היא פעולה שבקלות תוכלו לבטל אותה, אם וכאשר תתחרטו עליה, או, לחילופין, כשהחלל ישנה את ייעודו או את הצביון שהוא נדרש לשדר.
למשל, חדר ילדים שקירותיו מכוסים מדבקות קיר גדולות עליזות וצבעוניות, יוכל בקלות להפוך בוגר יותר למראה, כאשר הילדים יתבגרו ויהפכו לבני עשרה.
באותו אופן, אם הדבקתם מדבקות קיר גדולות והתחרטתם על כך עשר דקות מאוחר יותר, תוכלו לקלף את מדבקת הקיר ללא השקעת מאמץ מיוחד. עכשיו, נסו לעשות זאת עם טפט או עם קיר צבוע J.

האם למדבקות קיר גדולות יתרונות נוספים?
אם כבר הזכרנו את חדרי הילדים, יתרון גדול נוסף שנזקף לצידן של מדבקות קיר גדולות, הוא היכולת לנקות אותן בקלות ובמהירות, וללא צורך בציוד או בחומרי ניקוי מיוחדים.
יתרון זה אף עונה על צורך מיוחד, כאשר המדובר במשרד או בחלל מסחרי, שבו עוברים בכל יום עשרות אנשים ונוגעים בידיהם בקירות.
נכון, ישנם צבעים רחיצים המשמשים לצביעת קירות, אולם, אין ספק כי גם הצבע העמיד ביותר, עלול להישחק ולהתכער, כאשר נוצר צורך ברחיצת הקיר לעיתים קרובות מידי.
במקרה של מדבקות קיר גדולות, פשוט תוכלו להסיר את המדבקה, להדביק תחתיה אחת אחרת, ובזה - לסגור עניין.
מדבקות קיר בזול מהוות (או, לפחות צריכות להוות) חלק בלתי נפרד מעיצוב החללים השונים בהם אתם שוהים.

חושבים לקשט את קירות הבית או המשרד במדבקות קיר?

אל תעשו זאת לפני שהתייעצתם עם אנשי המקצוע שלנו ב-Alea Design Studio,

אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים