מבצע חגים 17% הנחה על כל האתר!

  1. דף הבית
  2. מגזין
  3. בלוג
  4. עיצוב מדבקות קיר

עיצוב מדבקות קיר

עיצוב מדבקות קיר תמונה 1

עיצוב מדבקות קיר - מדוע נדרש עיצוב למדבקות?
כאשר אנחנו מתכננים חלל מסוים, אנחנו "רואים" יודעים בראש שלנו בדיוק איזה אופי אנחנו רוצים לשוות לו, איזו תחושה אנחנו רוצים להשרות על החיים בו, על העובדים בו או על המבקרים בו.
אין זה משנה אם המדובר בחדר בבית / בדירה, בבית / בדירה עצמם או בחלל מסחרי או עסקי.
למרות שפע מדבקות מעוצבות לקיר, לעיתים קרובות, עדיין נוצר הצורך בייחודיות, בשונות, בהבלטה של אותו משהו ייחודי לנו כאדם או כגוף עסקי - עיצוב מדבקות קיר ייחודיות לנו.
מדבקות עיצוב לקיר מאפשרות לנו, במקביל, ליהנות מכל אותם יתרונות ידועים של מדבקות קיר לעיצוב הבית, ומצד שני, הן מאפשרות לנו יציאה ממבחר עצום (אבל, עדיין - לא אינסופי) של מדבקות קיימות ויצירת משהו חדש וייחודי.


עיצוב מדבקות קיר - הייחודיות אינה כולה שלכם
אולי יקשה עליכם להאמין לכך, אולם עבור חלק גדול מהחברות המשווקות מדבקות למכירה, עיצוב מדבקות קיר ייחודיות הוא מחוץ לתחום. כך, כאשר אתם משתמשים בשירותיהם הטובים,
אתם נאלצים לבחור את המדביקה המתאימה לכם ממבחר מוגבל למדי של מלאי המדבקות הקיים במחסני החברה המשווקת או במחסני החברה / החברות המסוימות שאת המדבקות שלה מייצגת החברה המשווקת.
אמנם, מבחינה עסקית, יתכן שאותן החברות משרתות את האינטרסים של עצמן והולכות על הבטוח, על המוכר, על מה שנמכר, אולם אף אחד לא אמר שגם אתם צריכים להסתפק בבחירת המדבקות שלכם מבין אותו מלאי מוגבל, גם אם הוא אינו מצומצם!


מי זקוק לעיצוב מדבקות קיר ייחודיות?
במרבית המקרים, מעצב פנים מקצועי או אדם המעצב בעצמו את ביתו או את העסק שלו, יוכלו להסתפק במדבקות השגרתיות, הנמצאות במלאי של חברה העוסקת בשיווקן.
אולם, כאשר יש צורך בעיצוב ייחודי, צורך בהדפסת משפט מסוים, ביצירת תדמית או אופי ספציפי, עיצוב מדבקות קיר ייחודיות ייכנס לתמונה ויהפוך את המדבקה (או המדבקות)
למשהו יוצא דופן, המיוחד לחלל שבו הן מודבקות, לאדם או לגוף העסקי המדביק את אותן מדבקות ייחודיות על קירותיו.


רוצים להיות ייחודיים?

צריכים משהו שאין כמוהו לאף אחד אחר?

אנחנו, אנשי המקצוע של Alea Design Studio, מתמחים בעיצוב מדבקות קיר המיוחדות רק לכם, מדבקות שכמוהן, אין לאף עסק או אדם אחר!

אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים